Ви можете зв’язатися з нашою службою підтримки клієнтів щодо будь-якого запиту, пов’язаного з нашими продуктами та послугами. Однак для швидкого пошуку відповіді пропонуємо спочатку ознайомитися з такими розділами:
Знайдіть свої аксесуари/запчастини
Зверніться до сервісного центру
На Ваш прилад діє гарантія
Доручіть його безкоштовно відремонтувати одному з наших авторизованих сервісних центрів.
Якщо на Ваш прилад більше не діє гарантія, Вам доступні 2 можливі рішення: Зверніться безпосередньо до одного з наших авторизованих сервісних центрів. Вони візьмуть на себе відповідальність за Ваш прилад, проведуть відповідну діагностику та оцінку ремонту.
Якщо Ви бажаєте відремонтувати свій прилад самостійно, придбайте деякі запчастини та аксесуари в нашому онлайн-магазині аксесуарів та зверніться до нашої онлайн-підтримки online help.
Tefal має акредитовані сервісні центри в Україні, які займаються гарантійним ремонтом побутової техніки та постгарантійним обслуговуванням, а також продають аксесуари та запасні частини.
Потім заповніть форму, яка з'явиться, і надішліть її нам. Ми відповімо на ваш запит якомога швидше.
Заповнити контактну формуТелефон гарячої лінії: 0800 30 80 83
Графік роботи: Понеділок - П'ятниця з 9.00-18.00
Наша служба післяпродажного обслуговування та постгарантійної підтримки споживачів може відповісти на всі ваші запитання щодо товарів та послуг бренду Tefal. Будь ласка, не соромтеся зв’язуватися з нами по телефону в зазначені години роботи кол-центру. У неробочий час ви можете скористатися нашою контактною формою, ми відповімо на ваш запит якомога швидше. Офіційною є лише вказана інформація про торгову марку Tefal та контактні дані на веб-сайті tefal.ua.